کاربر گرامی ضمن عرض خیر مقدم خواهشمند است قبل از ثبت نام این فرم را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمائید. در صورت بروز مشکل به دلیل عدم مطالعه قوانین و مقررات ثبت نام، موسسه هیچگونه مسولیتی در قبال مشکلات احتمالی شما ندارد و همچنین دانشجو حق هیچگونه شکایتی را نخواهد داشت.

1) رعایت کلیه شئونات اسلامی،نظم،انضباط، و حضور به موقع در کلاس برای کلیه دانشجویان الزامی است.

2) انتقال از کلاسی به کلاس دیگر جز با موافقت مسئول آموزش امکان پذیر نمی باشد.

3) تاریخ شروع هر دوره در بعضی موارد ممکن است تا 10 روز به تاخیر بیفتد.

4) پرداخت کلیه وجوه شهریه (چه نقدا و چه به صورت چک)می بایستی قبل از شروع دوره باشد و ضمنا دریافت کارت شرکت در کلاس منوط به پرداخت کامل شهریه بوده،از ورود داوطلبان بدون کارت به کلاس جلوگیری به عمل می آید.

5) در صورت انصراف مطابق موارد ذیل رفتار خواهد شد:

الف) انصراف از موقع ثبت نام تا دو روز مانده به شروع دوره پس از کسر 20% از کل شهریه دروس انتخابی امکان پذیر می باشد.

ب) از 2 روز مانده به شروع دوره تا روز شروع دوره 50% از کل شهریه دوره کسر و مابقی مسترد خواهد شد.

ج) پس از شروع اولین کلاس از هر دوره (حتی شروع یک درس از رشته انتخابی)، شهریه دروس آن دوره به هیچ عنوان (از قبیل ماموریت اداری، انتقالی، مشمولیت نظام وظیفه، مسافرت به خارج، بیماری، تداخل به برنامه کلاس ها با دانشگاه، قبولی در دانشگاه، مشکلات خانوادگی و سایر موارد پیش بینی نشده)مسترد نخواهد شد.

پرداخت مبلغ انصرافی در صورت تایید مدیر آموزش اول و پانزدهم هر ماه صورت می پذیرد.

6) کلیه کلاس ها مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد گردید و در صورت هرگونه تغییر احتمالی در برنامه کلاسی مراتب از طریق پیامک ،کانال تلگرام موسسه و و وب سایت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

7) در صورت تاخیر داوطلبان در کلاس ها،موسسه مسئولیتی در قبال عدم اجازه حضور در کلاس توسط اساتید نخواهد داشت.

8) عدم شرکت در کلاس ها پس از ثبت نام و شروع دوره ،هیچگونه حقی را جهت انصراف داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

9) شرکت در کلاس های فوق العاده و جبرانی که از طرف موسسه اعلام می شود الزامی است.

10) ثبت نام حین تشکیل کلاس ها مشمول بند ج ماده پنج همین فرم خواهد بود.

11) کلیه درخواست های آموزشی و مالی از طرف دانشجو می بایست به صورت کتبی تحویل روابط عمومی گردیده و در قبال آن رسید دریافت گردد. (نتیجه درخواست ها پس از بررسی به دانشجو اعلام خواهد شد.)

12) موسسه در صورت قبولی داوطلب در آزمون های سازمان سنجش مجاز به اعلام آن در فعالیت های تبلیغی و ترفیعی خود می باشد.

13) مفاد این فرم پس از ثبت نام اینترنتی و پرداخت وجه، به معنی پذیرش تمامی موارد بوده و لازم الاجرا خواهد بود.

14) در صورت رزرو درس برای ترمهای بعدی حق انصراف از دانشجو سلب خواهد شد.

15) کدهای تخفیف که برای ثبت نام اینترنتی تک درس، 2 درس، 3 درس و 4 درس به بالا اعلام می شوند تنها ویژه همان تعداد دروس می باشند، و در صورتی که به هر دلیلی (بی توجهی، عدم مطالعه قوانین و مقررات ثبت نام، اشتباه، حواس پرتی و...) کد تخفیف یک پکیج، برای پکیج دیگر استفاده گردد، علاوه بر اینکه موسسه به هیچ عنوان مبلغ پرداختی را عودت نخواهد داد، همچنین دانشجوی متخلف حق شرکت در هیچ کلاسی را نخواهد داشت؛ در صورت تمایل به حضور در کلاس، می بایست مبلغ ثبت نام مجددا واریز گردد. لذا از دانشجویان عزیز و گرامی تقاضا می شود هنگام ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند.

.:. پرداخت وجه و ثبت نام اینترنتی، به منزله مطالعه کامل و قبول کلیه شرایط فوق می باشد .:.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازدیدها

165047
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
بازدید کل
391
856
2782
6558
14779
24021
165047

پیش بینی امروز
528

17.08%
21.04%
12.74%
0.49%
0.04%
48.60%
آنلاین (15 دقیقه گذشته):23
23 مهمان
صفر کاربر

IP شما:54.156.39.245